Fotocredit:

Vil du sitte i styret til Stjørdal MDG?

Vil du sitte i styret til Stjørdal MDG? Eller kjenner du noen som burde? Vi har nå begynt arbeidet med å sette sammen et nytt forslag til lokallagsstyre. Har du lyst til å være med i styret til Norges kuleste lokallag?

Vi ønsker å høre fra alle som kan tenke seg å stille!

oktober 31, 2022

Er du opptatt av klima og natur og brenner for å gjøre Stjørdal til en grønnere kommune? Da trenger vi deg!

Vi leter etter deg som er grønn og engasjert og som vil jobbe for en bedre kommune for mennesker og miljø 💚

Å sitte i lokallagsstyret er svært lærerikt, og man blir godt kjent med den politiske utviklingen i Stjørdal. Samtidig blir man godt kjent med andre engasjerte og grønne mennesker som brenner for mange av de samme tingene som du også gjør.

Å være styremedlem innebærer å sette av tid til ulike aktiviteter og møter. Det er ca. et styremøte i måneden, men man bør også sette av tid til ulike aktiviteter som å organisere aksjoner og medlemsmøter. Vi leter etter flinke folk som vil sitte i styret og ønsker nye og gamle medlemmer velkommen til å søke! 👇

MELD DIN INTERESSE TIL STYRET HER!

Valgkomiteen følger opp forslagene, og skal ut i fra dette forberede sin innstilling til nytt styre. Det er årsmøtet til Stjørdal MDG i februar som vedtar det nye styret.